Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Proč se zaregistrovat?

Díky registraci získáš řadu výhod

  • Sdílení uživatelského účtu mezi všechny naše eshopy
  • Předvyplnění osobních údajů v objednávce
  • Sledování stavu vaší objednávky
  • Možnost uplatnit slevové kupóny
Registrovat
Košík je prázdný.

Vrácení

Zašli do 30 dnů od data obdržení společně s kopií faktury a vyplněným formulářem odstoupení od kupní smlouvy (DOC PDF). Peníze za vrácené zboží zašleme na účet.

Adresa pro zasílání odstoupení (vrácení zboží):

Topforsport s.r.o. 
Ječná 15
120 00 Praha 2

Zasláním na správnou adresu bude rychle vyřízené. Na ostatní adresy to dorazí také, ale vyřízení nabere zpoždění.

Výměna

Nejjednodušší a nejrychlejší je zboží vrátit a udělat novou objednávku. Novou objednávkou zboží rezervuješ a budeš ho mít rychleji doma. Platit můžeš hned nebo počkáš na vrácené peníze. Na vrácení máš 30 dnů.

Náš tip: při vracení krabici nepřelepuj, nenič a ničím nepopisuj. Štítky ani visačky netrhej. Nebude-li zboží vráceno v originálním obalu, příp. bude originální obal poškozen, máme právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.

Reklamace

V přehledu svých objednávek můžeš rovnou reklamovat určité zboží nebo vyplň prosím formulář a zboží spolu s kopií faktury zašli na výše uvedenou adresu. Na reklamaci nebo odstranění vady máme 30 dnů, ale snažíme se vyřídit rychleji.

Adresa pro zasílání reklamace:

Topforsport s.r.o. 
Lazaretní 11a
615 00 Brno

Zasláním na správnou adresu Lazaretní 11a bude reklamace rychle vyřízená. Na ostatní adresy to dorazí také, ale vyřízení nabere zpoždění.

Náš tip: Pokud má zboží vadu, nehraj v tom a pošli to hned! 

Podrobnější informace o reklamaci, výměně a vrácení zboží máme v obchodních podmínkách.